Verslag van mijn zomer 2009 - Reisverslag uit Didcot, Verenigd Koninkrijk van Claudia Geels - WaarBenJij.nu Verslag van mijn zomer 2009 - Reisverslag uit Didcot, Verenigd Koninkrijk van Claudia Geels - WaarBenJij.nu

Verslag van mijn zomer 2009

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

04 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Didcot

Hallo allemaal. Het is al een hele tijd geleden, dat ik deze website heb gebruikt, maar ik wilde jullie een beetje laten meeleven met wat ik afgelopen zomer heb gedaan/gezien, behalve al het harde werken. Het is zo lekker om af en toe een dagje vrij te hebben en op ontdekkingsreis te gaan. En Engeland heeft zo'n verscheidenheid aan landschappen, er valt heel wat te ontdekken. Ik zal een paar foto's plaatsen en jullie vertellen, waar ik ben geweest. Geniet ervan.

Liefs aan allemaal,
Claudia

• 04 Oktober 2009 - 20:30

Claudia Geels:

Ik plaats zelf even een reactie: als er nog iemand ooit inzit over een cadeautje voor mijn verjaardag... Kijk op deze site om me meer fotoruimte cadeau te doen. Ideetje?