Snel bericht! Quick message! - Reisverslag uit Bishop Auckland, Verenigd Koninkrijk van Claudia Geels - WaarBenJij.nu Snel bericht! Quick message! - Reisverslag uit Bishop Auckland, Verenigd Koninkrijk van Claudia Geels - WaarBenJij.nu

Snel bericht! Quick message!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

29 Mei 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bishop Auckland

Dear everyone! Lieve allemaal!
Even een kort berichtje./Just a short message/
Ik ben aan het werk bij de familie Chadwick/
I'm workingh in the Chadwick family.
Ik ben te druk om nu een bericht te sturen, ookal loop ik 3 weken achter op mijn website./ I am too busy now to send a proper message about my time here although I am 3 weeks behind on my website!
Het spijt me!/ I'm sorry.
Ik zal proberen toch gauw wat te laten horen/ I will try to let you all hear from me soon.
I have an English phonenumber, too now. It is: 07807538826/
Ik heb nu ook een Engels mobielnummer: 00447807538826.
You can still text me on the other number but I'll have to change sim-cards to read your message so it will take longer./Je kunt me nog wel bereiken op het andere nummer om me te sms-en maar ik moet van sim-kaart wisselen om het te lezen, dus dat zal langer duren.
I hope you are all doing fine. You are all close to my heart, whatever the distance may be./
Ik hoop, dat het jullie allen goed gaat. Jullie zijn dichtbij in mijn hart, wat de afstand ook is, of zal zijn.
GOD BLESS YOU!
Kom naar Newcastle met een cruise-schip en ik kom je ophalen om samen de dag door te brengen! (Goed idee van Tinca!)
Take a cruise to Newcastle and we'll spend the day together.
Bye!Tot ziens,

Claudia

  • 29 Mei 2007 - 13:11

    Nicki:

    Hoi Claudy,
    jij bent ook dichtbij mij hart, ondanks afstand! God zal je zeker helpen en sterken bij het werk dat je doet! Ik begrijp dat je het druk hebt en ik bid dat God je zal zegenen voor het werk dat je daar doet! Ik ben met van alles en nog wat beig geweest en ik hoop nu dat ik snel tijd vind om je weer eens een mailtje te schrijven... God gaat met je mee elke stap op de weg, denk daaraan! Hij weet nauwkeurig wat Hij ons toevertrouwd en nemen we het op de goede manier dan werkt het mee voor onze verlossing! Wat een genade dat we werkelijk vrij kunnen worden van alles dat bindt! Dan we onze gedachten in hemelse banen houden, onze gedachten vastbinden aan Gods Woord (zoals Kare Smith vermaande), dan zullen we zeker meer en meer deel krijgen aan goddelijke natuur. Ons hemelse Vaderland, daar zullen we eeuwig verenigd zijn! Zoals de joden zeggen: Volgend jaar in Jeruzalem, zo kunnen wij zeggen: Spoedig in de hemelse woningen! Ons ware thuis!
    Zolang we hier op aarde zijn, kunnen onze gedachten al daar thuis horen, ookal kost dat strijd, het is zeker de moeite waard!
    Bedankt Claudy voor je inzet voor het Lichaam, dat spoort mij aan tot 100% inzet en een veel hogere vaart op de weg naar Sion! Ik hou van jou, my dear sister! May God bless you and keep you!
    Veel kuzzies en dikke knuffels ;)

  • 29 Mei 2007 - 16:03

    EvF:

    Greetings/Groeten/Grüße/Hilsen/Hälsningar/Salutation/γεια σου/Jambo/Merhaba/...

  • 31 Mei 2007 - 18:49

    Ar.Danwen:


    Fijn om te weten dat het goed met je gaat.
    Moet er nog steeds aan wennen dat jij de "lege" plek hebt ingenomen aan de "ronde tafel". Ik draaf (nog) rond op de drassige weiden.
    ps het videootje was je van harte gegund
    Hartelijke groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

verhuisd, naar Didcot, Engeland

Actief sinds 17 Aug. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 25790

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: